skip to Main Content

Ügyfelünk, egy vállalatirányítási rendszerbevezetésekkel, rendszerintegrációval, valamint a meglévő folyamatok továbbfejlesztésével, jövőbeni stratégiai alapok kialakításával foglalkozó tanácsadó cég, melynek megbízásából Sales Support munkatársat keresünk, budai munkavégzési hellyel.

Feladatok:

  • A cégvezetők és account managerek értékesítési feladatainak támogatása, ügyviteli, ügyintézési feladatok ellátása, ügyiratkezelés, levelezés lebonyolítása;
  • az értékesítési folyamat támogatása és utókövetése;
  • kapcsolattartás az account managerekkel és a központi területek dolgozóival, valamint az ügyfelek képviselőivel;
  • elektronikus dokumentációs rendszer működtetése, adatok gyűjtése és rögzítése (ügyfél-adatbázis építése és kezelése);
  • dokumentumok készítése, szerkesztése: tanácsadói önéletrajzok, referenciák, levelek, kimutatások, statisztikák, grafikonok, prezentációk;
  • ajánlatok készítésének adminisztratív támogatása, koordinálása;
  • a cégvezetői döntések előkészítéséhez célzott információ gyűjtése, azok rendszerezése, elemzése és tárolása;
  • a beérkező személyes, telefonos és írásos megkeresések fogadása és dokumentálása;
  • értékesítési feladatok adminisztratív támogatása, ügyfélkapcsolat-kezelés, szerződések, teljesítés igazolások menedzselése.

Amennyiben rendelkezik:

  • felsőfokú végzettséggel,
  • tárgyalóképes angol nyelvtudással,
  • Microsoft Office alkalmazások megfelelő mélységű ismeretével (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, prezentációkészítés),
  • jó szervező- és priorizálási készséggel,
  • átlagon felüli szóbeli és írásbeli kommunikációs képességgel,
  • stressztűrő képességgel és probléma-megoldó szemlélettel,

Esetleg van (előnyt jelent):

  • felhasználói szintű ismerete beszerzési rendszerek használatában,
  • és német nyelvtudása

akkor várjuk jelentkezését!

Amit a cég kínál:

  • fiatalos, dinamikus, összetartó csapat,
  • rugalmasság,
  • fejlődési lehetőség,
  • versenyképes jövedelem.
Jelentkezés

    Back To Top