skip to Main Content

Partnerünk egy magyar tulajdonú CRM rendszerek bevezetésével és ehhez köthető megoldások menedzselésével foglalkozó cég, mely hazai és külföldi nagyvállalati partnerekkel rendelkezik.

 Most új üzleti lehetőségekből adódó feladatok elvégzésére – bővülés céljából – keresnek ambiciózus, megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező, szakmai kihívást szerető munkatársat:

CRM Üzleti Elemző/Tanácsadó pozícióba.

Amennyiben:

  • van 1-5 év CRM vagy ERP bevezetési, támogatási tapasztalatod,
  • jártas vagy üzleti és IT probléma elemzésben és megoldásban,
  • képes vagy komplex rendszerek gyors átlátására,
  • képes vagy proaktívan felismerni a fejlesztendő területet és javaslatokat tenni azok megoldására,
  • rugalmas és tanulni vágyó vagy széleskörű szakmai érdeklődéssel,
  • rendelkezel hatékony kommunikációs és együttműködési készséggel, mely kiemelten fontos az ügyfelekkel történő egyeztetések során,
  • kiváló prezentációs készséged van,
  • képes vagy fejlett és önálló problémamegoldásra,
  • nagyfokú önállósággal és kezdeményezőkészséggel rendelkezel,
  • képes vagy feladatszervezésre és csapatként gondolkodni,
  • aktív angol nyelvismerettel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • jól ismered az MS Office eszközöket (Word, Excel, PowerPoint, Visio)

esetleg:

  • rendelkezel nagyvállalati projekten szerzett tapasztalattal,
  • rendelkezel projektmenedzsment tapasztalattal,
  • az angol nyelvet tárgyalási szinten használod,
  • beszélsz egyéb idegen nyelvet,
  • rendelkezel Salesforce.com felhasználási és testre szabási tapasztalattal,
  • ismered az Agilis módszertanokat (Scrum, Kanban),

akkor várjuk jelentkezésed!

Feladataid lesznek többek között:

  • CRM projektekben tanácsadói feladatok ellátása tapasztalt kollégák támogatása mellett,
  • az üzleti megoldások kidolgozásában történő részvétel, roadmap karbantartása, közvetítése a fejlesztőcsapatok felé,
  • a CRM rendszer által támogatott folyamatok megértése, segítségnyújtás az üzleti oldal igényeinek megfogalmazásában,
  • üzleti igényeinek felmérése, követelmények definiálása, design specifikációk előkészítése és ezen üzleti igények leképezése, ezek alapján a feladatok (backlog elemek) definiálása és karbantartása,
  • a Scrum csapattal, fejlesztőkkel, üzemeltetőkkel való konzultálás, PoC-ok és végső CRM megoldások közös kidolgozása,
  • tesztelési folyamatok és az UAT időszak támogatása,
  • ügyfélprezentációk és dokumentációk készítése,
  • a készülő, illetve az elkészült megoldások dokumentálása, dokumentációk karbantartása,
  • üzletfejlesztési tevékenységek és belső folyamatok támogatása,
  • belső és külső ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítése és fejlesztése.

Amit kínálnak:

  • befogadó és segítőkész légkör, támogató környezet, összetartó csapat,
  • a munka és a magánélet egyensúlya,
  • otthoni munkavégzés lehetősége,
  • hosszú távú, biztos munka, teljes munkaidő,
  • személyre szabott szakmai képzések,
  • változatos feladtok, projektek,
  • előrelépési lehetőség.
Jelentkezés

    Back To Top