Skip to content

Megbízónk egy több mint 15 éve a piacon működő, dinamikusan növekvő, magyar tulajdonú, ugyanakkor egy nemzetközi hálózat tagjaként 160 országban jelen lévő boutique pénzügyi tanácsadó cég. Fő tevékenységei közé tartoznak a business advisory, corporate finance és M&A szolgáltatások, beleértve a vállalatértékelést, üzleti és pénzügyi átvilágítást, tőkebevonást, valamint akvizíciós és kivezetési stratégiák kidolgozását. Ügyfelei között hazai és nemzetközi nagyvállalatok, magántőkealapok és intézmények is szerepelnek. Megbízásukból keressük megalapozott szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező munkatársukat az alábbi pozícióba:

Due Diligence Menedzser

A pozíció célja:

A Due Diligence Menedzser feladata a vállalatfelvásárlásokhoz, befektetésekhez és egyéb tranzakciókhoz kapcsolódó üzleti és pénzügyi átvilágítások teljes körű vezetése. A pozíció célja, hogy a projektek során feltárja és értékelje a célvállalatok üzleti és pénzügyi kockázatait, biztosítsa a megalapozott döntéshozatalt ügyfeleink számára, valamint koordinálja a kapcsolódó jogi és adózási szakterületeket. A menedzser irányítja a projektcsapatokat, döntéstámogató elemzéseket és riportokat készít, valamint aktívan hozzájárul a vállalat üzletágának fejlődéséhez.

Főbb feladatok:

  • üzleti és pénzügyi átvilágítási projektek teljes körű vezetése
  • Red flag és full scope due diligence riportok készítése
  • Leakage auditok, MEIP tesztek és GAP elemzések lebonyolítása
  • társaságok üzleti teljesítményének elemzése, a piaci és gazdasági környezet értékelése
  • egyedi üzleti tervek, pénzügyi modellek és prezentációk készítése
  • ajánlatadási és szerződéskötési folyamatok támogatása
  • döntéstámogató prezentációk, riportok és összefoglalók készítése vezetők és tulajdonosok számára
  • ügyfélkommunikáció önálló képviselete, írásos anyagok előkészítése és prezentálása
  • tanácsadói projektcsapatok szakmai irányítása, mentorálása

 Elvárások:

  • felsőfokú gazdasági/pénzügyi/számviteli végzettség
  • minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat
  • magabiztos ismeretek vállalati pénzügyek, számvitel és adózás területén
  • stratégiai szemléletmód, összefüggésekben való gondolkodás
  • projektvezetési és csapatirányítási tapasztalat
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) ismeretek
  • proaktivitás, önállóság, erős elemzőkészség

Amit kínálnak:

  • versenyképes jövedelem
  • céges laptop és mobiltelefon
  • mentorálás és szakmai támogatás
  • home office lehetőség
  • AYCM sportolási lehetőség
  • fiatalos, támogató csapat, ahol a profizmus és a jó légkör együtt jár
Jelentkezés

    Back To Top