skip to Main Content

Ügyfelünk egy 150 fős, prominens szolgáltatást végző szervezet, melyre jellemző a kellemes munkahelyi légkör, a minden szempontból jó infrastruktúra, a biztos háttér és a támogató vezetés. Bővülés céljából, HR munkatárs pozícióba keresik új kollégájukat.

Amennyiben:

  • rendelkezik középfokú iskolai végzettséggel és szakirányú OKJ-s tanfolyammal vagy felsőfokú végzettséggel,
  • van legalább 1-3 éves nonprofit szervezetnél vagy KKV-nál szerzett szakmai tapasztalata (junior-medior szint),
  • ügyfélközpontúság, jó kapcsolatépítési készség, segítőkészség és csapatjátékos attitűd jellemzi,

akkor várjuk jelentkezését!

Feladatai lesznek többek között:

  • HR stratégia végrehajtása,
  • szervezeti szintű és szervezeti egységek szintjén a HR feladatok (proaktív) támogatása, kiszolgálása,
  • HR rendszerek (munkavégzési rendszerek, toborzás-kiválasztás, teljesítményértékelés, kompenzáció-juttatás, képzés, karrier-menedzsment) fenntartása,
  • képzési igények felmérése (pl. teljesítményértékelési rendszerből), képzések szervezése (esetleg alvállalkozó bevonásával),
  • hivatalon belüli értesítések küldése,
  • mobiltelefon-számlák ellenőrzése,
  • munkavállalók belépésének ellenőrzése és a dokumentumok megküldése az illetékes vezetőnek.

Amit kínálnak:

  • versenyképes fizetés
  • cafeteria
  • céges mobil telefon
  • céges laptop
  • kiszámítható munkarend
  • otthoni munkavégzés lehetősége (heti 2 nap a próbaidő után)
Jelentkezés

    Back To Top