skip to Main Content

Ügyfelünk hazánk egyik piacvezető kereskedelmi bankja, egy nemzetközi bankcsoport magyarországi leányvállalata, amelynek megbízásából munkatársat keresünk budapesti irodájukba az alábbi pozícióba:

ICT KONFIGURÁCIÓ MENEDZSER

 Amennyiben:

  • rendelkezel felsőfokú végzettséggel,
  • van minimum 5 év IT szakmai tapasztalatod,
  • van konfiguráció-menedzsment területen szerzett tapasztalatod,
  • ismered a ServiceNow konfiguráció-menedzsment modulját,
  • legalább középfokon kommunikálsz angolul,
  • van kezdeményező-, elemző- és együttműködési készséged,
  • hatékonyan tudsz szervezni,
  • rugalmas és vállalkozó szellemű vagy,

akkor várjuk jelentkezésed!

 Főbb feladataid lesznek:

  • informatikai konfiguráció-menedzsment rendszer műszaki tartalmának és egyéb tájékoztatásainak (kapcsolattartók, felelősök, SLA, stb.) feltöltése és naprakészen tartása,
  • különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a nyilvántartó rendszer adatfeltöltöttségével és adatminőségével kapcsolatban,
  • folyamatos kapcsolattartás az érintett informatikai és üzleti területekkel,
  • minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott tevékenységek végrehajtása a megfelelő adatminőség érdekében,
  • Konfiguráció Menedzsment nyilvántartási szabályzat frissítése,
  • a Konfiguráció Menedzsment folyamat és rendszerek folyamatos fejlesztése.

 Amit kínálnak:

  • szakmai fejlődési lehetőség, képzések, tréningek,
  • vezetői mentorálás,
  • belső karrierutak,
  • megbecsülés, stabilitás, hosszú távú munkalehetőség,
  • kellemes csapat, jó munkahelyi hangulat,
  • 50%-ban home office lehetőség,
  • versenyképes fizetés,
  • személyre szabható cafetéria, éves teljesítmény alapú jutalom,
  • banki dolgozói kedvezmények,
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz,
  • laptop,
  • „zöld” iroda a Duna-parton, felszerelve bicikli tárolókkal és zuhanyzókkal,
  • számos étkezési lehetőség a környéken, valamint panorámás étterem és büfé az irodaházban.
Jelentkezés

    Back To Top