Megbízónk egy üzleti és IT tanácsadó cég, amelynek alapítója több mint 25 éve meghatározó és elismert szereplője a magyar bankszektornak. Magyarország kiemelt pénzintézeti szereplőivel, nagy banki projektek mentén működik együtt. A vállalat a nehézségek és problémák helyett a feladatokra és megoldásokra összpontosít, miközben kiemelt figyelmet fordít a jó hangulat fenntartására és a kölcsönös támogatásra. A cég folyamatos és dinamikus fejlődése révén, a cégvezető támogatására keresünk, pro-aktív, megbízható, önálló új kollégát az alábbi pozícióba:
Irodavezető
Helyszín: Budapest, Magyarország
Munkavégzés: hibrid – heti 2 nap home office
Feladatok:
- Az iroda napi működésének biztosítása
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Elszámolások készítése, nyomonkövetése és rendszerezése
- Kapcsolattartás a csapattal és ügyfelekkel
- Dokumentumok kezelése és archiválása
- Beszerzések intézése és készletgazdálkodás
- Marketingfeladatok ellátása, beleértve a honlap és a közösségi média felületek kezelését
Elvárások:
- Folyékony angol nyelvtudás
- Minimum 2-3 éves tapasztalat hasonló pozícióban
- Felsősokú végzettség
- Határozott, problémamegoldó személyiség
- Kiváló kommunikációs és szervezési készségek
- Magas szintű precizitás és megbízhatóság
- MS Office programok magabiztos használata
Amit kínálnak:
- Versenyképes juttatási csomag
- Dinamikus, támogató és jó hangulatú munkakörnyezet
- Szakmai fejlődési lehetőségek
- Hosszú távú munkalehetőség