Skip to content

Megbízónk egy üzleti és IT tanácsadó cég, amelynek alapítója több mint 25 éve meghatározó és elismert szereplője a magyar bankszektornak. Magyarország kiemelt pénzintézeti szereplőivel, nagy banki projektek mentén működik együtt. A vállalat a nehézségek és problémák helyett a feladatokra és megoldásokra összpontosít, miközben kiemelt figyelmet fordít a jó hangulat fenntartására és a kölcsönös támogatásra. A cég folyamatos és dinamikus fejlődése révén, a cégvezető támogatására keresünk, pro-aktív, megbízható, önálló új kollégát az alábbi pozícióba:

Irodavezető

Helyszín: Budapest, Magyarország

Munkavégzés: hibrid – heti 2 nap home office

Feladatok:

  • Az iroda napi működésének biztosítása
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Elszámolások készítése, nyomonkövetése és rendszerezése
  • Kapcsolattartás a csapattal és ügyfelekkel
  • Dokumentumok kezelése és archiválása
  • Beszerzések intézése és készletgazdálkodás
  • Marketingfeladatok ellátása, beleértve a honlap és a közösségi média felületek kezelését

Elvárások:

  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Minimum 2-3 éves tapasztalat hasonló pozícióban
  • Felsősokú végzettség
  • Határozott, problémamegoldó személyiség
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készségek
  • Magas szintű precizitás és megbízhatóság
  • MS Office programok magabiztos használata

 Amit kínálnak:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Dinamikus, támogató és jó hangulatú munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőségek
  • Hosszú távú munkalehetőség
Jelentkezés

    Back To Top