Ügyfelünk egy elismert hazai és nemzetközi projektmegbízásokkal működő üzleti tanácsadó cég, amely nagyvállalatok – elsősorban hazai és külföldi pénzintézetek – számára nyújt tanácsadási, szervezési és fejlesztési szolgáltatásokat, vállalati alkalmazások, üzleti folyamatok és üzleti intelligencia területén.
A cég folyamatos növekedése kapcsán, új üzleti lehetőségekből adódó feladatok elvégzésére keresnek ambiciózus, megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező jelöltet az alábbi pozícióba:
Lead IT Service Mangement Analyst
Amennyiben:
- informatikai felsőfokú szakirányú diplomád van,
- legalább 8 év ITSM területen szerzett tapasztalattal rendelkezel,
- van ServiceNow eszközben szerzett tapasztalatod,
- jártas vagy konfigurációkezelési folyamatokban és a CMDB-kezelésben,
- professzionális tudással rendelkezel az ITIL szolgáltatásmenedzsment folyamataiban,
- tárgyalási szintű aktív angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban,
akkor várjuk jelentkezésed!
Előnynek számít:
- CSDM-alapú folyamatok fejlesztésében és implementációjában szerzett tapasztalat
Főbb feladataid lesznek:
- nagybanki szolgáltatás-menedzsment programban való részvétel
- ServiceNow CSDM kialakításának a támogatása ServiceNow-ban jártas szakértőként
Amit kínálnak:
- magyar és nemzetközi pénzintézeti projektekben való részvétel
- változatos munka
- hosszú távú fejlődési lehetőség, szakmai támogatás
- versenyképes juttatási csomag
- laptop, mobil internet és mobiltelefon
- jó hangulatú munkakörnyezet, bel-budai lokáció
- távoli munkavégzés lehetősége