Skip to content

Ügyfelünk egy elismert hazai és nemzetközi projektmegbízásokkal működő üzleti tanácsadó cég, amely nagyvállalatok – elsősorban hazai és külföldi pénzintézetek – számára nyújt tanácsadási, szervezési és fejlesztési szolgáltatásokat, vállalati alkalmazások, üzleti folyamatok és üzleti intelligencia területén.
A cég folyamatos növekedése kapcsán, új üzleti lehetőségekből adódó feladatok elvégzésére keresnek ambiciózus, megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező jelöltet az alábbi pozícióba:

Lead IT Service Mangement Analyst

Amennyiben:

  • informatikai felsőfokú szakirányú diplomád van,
  • legalább 8 év ITSM területen szerzett tapasztalattal rendelkezel,
  • van ServiceNow eszközben szerzett tapasztalatod,
  • jártas vagy konfigurációkezelési folyamatokban és a CMDB-kezelésben,
  • professzionális tudással rendelkezel az ITIL szolgáltatásmenedzsment folyamataiban,
  • tárgyalási szintű aktív angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban,

akkor várjuk jelentkezésed!

 Előnynek számít:

  • CSDM-alapú folyamatok fejlesztésében és implementációjában szerzett tapasztalat

 Főbb feladataid lesznek:

  • nagybanki szolgáltatás-menedzsment programban való részvétel
  • ServiceNow CSDM kialakításának a támogatása ServiceNow-ban jártas szakértőként

Amit kínálnak:

  • magyar és nemzetközi pénzintézeti projektekben való részvétel
  • változatos munka
  • hosszú távú fejlődési lehetőség, szakmai támogatás
  • versenyképes juttatási csomag
  • laptop, mobil internet és mobiltelefon
  • jó hangulatú munkakörnyezet, bel-budai lokáció
  • távoli munkavégzés lehetősége
Jelentkezés

    Back To Top