skip to Main Content

Ügyfelünk egy sok éves múltra visszatekintő – az általa nyújtott szolgáltatások és termékek területén – piacvezető pénzintézet, amelynek megbízásából, keresünk ambiciózus, megalapozott tudással rendelkező új munkatársat az alábbi pozícióba:

Létesítményüzemeltetési koordinátor

Amennyiben:

  • rendelkezik felsőfokú végzettséggel,
  • van legalább 3 év magabiztos szakmai tapasztalata,
  • felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezik,
  • képes a felelősségteljes, precíz, munkavégzésre,
  • képes önállóan döntéseket hozni és végrehajtani,
  • jól priorizál és asszertíven kommunikál,
  • a bizalmas információkat körültekintően kezeli,

akkor várjuk jelentkezését!

Feladatai lesznek többek között:

  • Beszerzések előkészítése és koordinálása, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Szerződések előkészítése, ellenőrzése, teljesülésének figyelemmel kísérése, valamint a kapcsolódó nyilvántartások vezetése.
  • Az ingatlanok üzemeltetésével kapcsolatos feladatok koordinálása, ellátása, ellenőrzése.
  • Közreműködés a beszállítók minősítésében és a minősítések megújításában.
  • Szerződött partnerekkel való kapcsolattartás, új partnerek felkutatása.
  • Ügyféligények és reklamációk kezelése.
  • Költségtervek, karbantartási ütemtervek készítése.
  • Költségszámlák igazolása, költségfelhasználások nyomonkövetése.
  • Riportok, kimutatások, statisztikák készítése.
  • Beszerzési, üzemeltetési folyamatfejlesztésben való részvétel.
  • Munka- és tűzvédelmi feladatok ellátása.
  • Irodaszer, nyomtatvány, egyéb tárgyi eszköz beszerzése, nyilvántartása, kapcsolódó feladatok ellátása.

Amit kínálnak:

  • hosszú távú, biztos munkalehetőség,
  • versenyképes fizetés,
  • vonzó juttatási csomag,
  • a család és a munka egyensúlya,
  • belvárosi munkahely + home office lehetőség.
Jelentkezés

    Back To Top