Ügyfelünk hazánk egyik piacvezető kereskedelmi bankja, egy nemzetközi bankcsoport magyarországi leányvállalata, amelynek megbízásából megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező szakértőt keresünk a következő pozícióba:
Letétkezelés applikációs menedzser
Amennyiben:
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel informatikai vagy gazdasági területen,
- adatgyűjtésben, adatok vizsgálatában, jelentések elkészítésében számottevő tapasztalatot szereztél,
- jól átlátod a letétkezelési és értékpapír termékeket és folyamatokat,
- legalább 5 éves tapasztalatod van releváns területen, és erős IT tudással rendelkezel,
- dolgoztál már tesztelési feladatokon, esetleg tesztmenedzseri munkakörben,
- szívesen látnád el a Trias, illetve Clavis rendszerek felügyeletét,
- angol nyelvismereted legalább társalgási szintű,
- képes vagy önálló, strukturált munkavégzésre, és hozzáállásod proaktív,
akkor várjuk jelentkezésed!
Feladataid lesznek többek között:
- a Bank Letétkezelési- és Értékpapír Backoffice által használt rendszereinek (Zeus, Trias, Clavis) felhasználóinak támogatása,
- eligazítás nyújtása, szükség esetén az alkalmazás bemutatása (demók),
- a folyamatmenedzserrel együttműködve a szükséges kézikönyvek és eljárásleírások elkészítése,
- a támogatott területek által használt egyéb rendszerek applikációs menedzseri feladatainak ellátása (pl. KID/Keler),
- az alkalmazásokat érintő IT incidensek megoldásának követése, támogatása,
- meglévő alkalmazások karbantartása (monitorozás, fejlesztések, hibajavítások, verzióváltások megszervezése, lebonyolítása),
- a funkcionális és end-to-end tesztelések követelményeinek, tesztelési tervének, tesztelési javaslatainak kidolgozása, összeállítása és végrehajtása, illetve folyamatos meghibásodás-monitorozás,
- az éles átvételi tesztek, formális meghibásodás-monitorozás megtervezése és végrehajtása a felhasználókkal való egyeztetés után (az új fejlesztésekre és karbantartásra vonatkozóan),
- kapcsolattartás az IT és az üzleti terület között, az anyabank és a Bank között,
- részvétel a Bankban indított projektekben az általa támogatott rendszert érintő folyamatok esetén.
Amit kínálnak:
- szakmai fejlődési lehetőség, képzések, tréningek,
- vezetői mentorálás,
- belső karrierutak,
- megbecsülés, stabilitás, hosszú távú munkalehetőség,
- kellemes csapat, jó munkahelyi hangulat,
- 50%-ban home office lehetőség,
- versenyképes fizetés,
- személyre szabható cafetéria, éves teljesítmény alapú jutalom,
- banki dolgozói kedvezmények,
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz,
- laptop,
- „zöld” iroda, felszerelve bicikli tárolókkal és zuhanyzókkal,
- számos étkezési lehetőség a környéken, valamint étterem és büfé az irodaházban.