skip to Main Content

Ügyfelünk egy hazai és nemzetközi projektmegbízásokkal működő üzleti tanácsadó cég, mely nagyvállalatok számára nyújt tanácsadási, szervezési és fejlesztési szolgáltatásokat, vállalati alkalmazások, üzleti folyamatok és üzleti intelligencia területén.
A cég folyamatos növekedése kapcsán, új üzleti lehetőségekből adódó feladatok elvégzésére keresnek ambiciózus, megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező munkatársat, hazai és nemzetközi pénzintézeti projektre, az alábbi pozícióba:

Medior IT projektmenedzser/koordinátor

Amennyiben:

  • rendelkezel IT, gazdasági informatika vagy közgazdasági egyetemi végzettséggel,
  • van 3+ év banki IT környezetben szerzett tapasztalatod,
  • rendelkezel IT infrastruktúra ismeretekkel,
  • vettél már részt IT projektekben,
  • erős koordinációs és önálló munkavégzés készségével rendelkezel,
  • jól bírod a projektvezetéssel járó adminisztratív feladatokat,
  • magabiztos fellépéssel és jó kommunikációs készséggel rendelkezel,
  • jártas vagy az Office alkalmazásokban (Excel, Word és PowerPoint),
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • szereted a változatos munkát és könnyen tudsz alkalmazkodni,

esetleg:

  • van utazási hajlandóságod,

akkor várjuk jelentkezésed!

Feladataid lesznek többek között:

  • IT Infrastruktúra közeli projektek előzetes igényeinek felmérése, definiálása
  • projektek (akár több kisebb projekt) nyomon követése, projekt-előrehaladás riportolása
  • projekt-előrehaladás támogatása probléma megoldással, egyeztetések szervezésével
  • egyeztetések eredményének dokumentálása
  • aktív JIRA használat

Amit kínálnak:

  • nagyszabású pénzügyi projektben való részvétel
  • kihívásokkal teli, változatos munka
  • hosszú távú tanulási és fejlődési lehetőség
  • versenyképes fizetés
  • laptop, mobil internet és mobiltelefon a munkához
  • rugalmas munkaidő
Jelentkezés

    Back To Top