Ügyfelünk egy hazai és nemzetközi projektmegbízásokkal működő üzleti tanácsadó cég, mely nagyvállalatok számára nyújt tanácsadási, szervezési és fejlesztési szolgáltatásokat, vállalati alkalmazások, üzleti folyamatok és üzleti intelligencia területén.
A cég folyamatos növekedése kapcsán, új üzleti lehetőségekből adódó feladatok elvégzésére keresnek ambiciózus, megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező munkatársat, hazai és nemzetközi pénzintézeti projektre, az alábbi pozícióba:
Medior IT projektmenedzser/koordinátor
Amennyiben:
- rendelkezel IT, gazdasági informatika vagy közgazdasági egyetemi végzettséggel,
- van 3+ év banki IT környezetben szerzett tapasztalatod,
- rendelkezel IT infrastruktúra ismeretekkel,
- vettél már részt IT projektekben,
- erős koordinációs és önálló munkavégzés készségével rendelkezel,
- jól bírod a projektvezetéssel járó adminisztratív feladatokat,
- magabiztos fellépéssel és jó kommunikációs készséggel rendelkezel,
- jártas vagy az Office alkalmazásokban (Excel, Word és PowerPoint),
- tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
- szereted a változatos munkát és könnyen tudsz alkalmazkodni,
esetleg:
- van utazási hajlandóságod,
akkor várjuk jelentkezésed!
Feladataid lesznek többek között:
- IT Infrastruktúra közeli projektek előzetes igényeinek felmérése, definiálása
- projektek (akár több kisebb projekt) nyomon követése, projekt-előrehaladás riportolása
- projekt-előrehaladás támogatása probléma megoldással, egyeztetések szervezésével
- egyeztetések eredményének dokumentálása
- aktív JIRA használat
Amit kínálnak:
- nagyszabású pénzügyi projektben való részvétel
- kihívásokkal teli, változatos munka
- hosszú távú tanulási és fejlődési lehetőség
- versenyképes fizetés
- laptop, mobil internet és mobiltelefon a munkához
- rugalmas munkaidő