Ügyfelünk egy elismert hazai és nemzetközi projektmegbízásokkal működő üzleti tanácsadó cég, amely nagyvállalatok – elsősorban hazai és külföldi pénzintézetek – számára nyújt tanácsadási, szervezési és fejlesztési szolgáltatásokat, vállalati alkalmazások, üzleti folyamatok és üzleti intelligencia területén. A cég folyamatos növekedése kapcsán, értékesítési folyamatok támogatására keresnek munkatársat az alábbi pozícióba:
Sales support specialist
Amennyiben:
- rendelkezel felsőfokú végzettséggel,
- van minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalatod,
- magas szintű PowerPoint-ismerettel és prezentációkészítési tapasztalattal rendelkezel,
- problémamegoldó és proaktív a hozzáállásod,
- erős kommunikációs készségekkel rendelkezel,
- átlátod a folyamatokat és képes vagy párhuzamos feladatokat kezelni,
- erős középszintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban,
akkor várjuk jelentkezésed!
Előnyt jelent:
- beszerzési rendszerek felhasználó szintű ismerete
- jó szervező és priorizálási készség
- multinacionális környezetben szerzett munkatapasztalat
Feladataid lesznek többek között:
- CV-sablonok, bemutatóanyagok-, szakmai profil-prezentációk készítése
- account managerek értékesítési feladatainak támogatása
- tanácsadási projektek értékesítési folyamatainak támogatása és utánkövetése
- kapcsolattartás ügyfél oldali szakterületekkel és alvállalkozókkal
- adatbázisok építése és kezelése
- ajánlatok készítésének adminisztratív támogatása, koordinálása, határidők nyomonkövetése
- szerződéskötési folyamatok támogatása, szerződésnyilvántartás kezelése
- dokumentumok, prezentációk és riportok készítése
- projektek leszállításának nyomon követése, projektek elszámolásában való aktív részvétel
- meetingek dokumentálása
- CRM rendszer kezelése
Amit kínálnak:
- dinamikus, lelkes csapat
- változatos munka
- versenyképes juttatási csomag
- hibrid munkavégzés (heti 3 nap irodai munkavégzéssel)
- hosszú távú fejlődési lehetőség, szakmai támogatás
