Skip to content

Megbízónk Közép-Kelet Európa egyik leggyorsabban növekvő kereskedelmi bankcsoportja. Kiemelt, stratégiai feladatra keresik azt a szenior szakembert, aki kulcsszerepet fog játszani a digitális hűségprogram kialakításában és továbbfejlesztésében az alábbi pozícióban:

Senior Product Owner – Loyalty

Amennyiben:

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel üzleti/marketing vagy kapcsolódó területen,
  • minimum 10 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel, melyből néhány évet loyalty- vagy jutalmazási programokkal kapcsolatos projektekben szereztél,
  • van CRM és loyalty-platform implementációs (pl. Salesforce, Microsoft Dynamics vagy hasonló) tapasztalatod,
  • kiemelkedő product owner-i vagy termékmenedzsment ismeretekkel rendelkezel az ügyfélkapcsolat, loyalty és digitális termékmenedzsment terén,
  • erős IT/technológiai háttered van, mely képessé tesz egy rendszerbevezetés támogatására,
  • van projektmenedzsment tapasztalatod, ismered a projekt metodológiákat,
  • alapos ismereteid vannak az Agile alapelvekről és folyamatokról,
  • proaktív hozzáállás, menedzsment szemlélet, erős felelősségtudat és csapatközpontú gondolkodás jellemez,
  • kiváló elemző és problémamegoldó készségekkel, strukturált gondolkodásmóddal rendelkezel,
  • magas szintű Microsoft Office felhasználói ismeretekkel,
  • angol nyelvtudásod erős szóban és írásban egyaránt,

akkor várjuk jelentkezésed!

Feladataid lesznek többek között:

  • részvétel csoportszintű digitális loyalty-program stratégiájának kidolgozásában, és magyarországi megvalósításában, bevezetésében
  • a loyalty-program funkcióinak, felhasználói élményének és működésének feltérképezése és meghatározása
  • kapcsolatok kialakítása és fenntartása kulcsfontosságú érintettekkel, beleértve a marketing, IT, ügyfélszolgálat és külső beszállítók képviselőit
  • a loyalty-program termékfunkcióinak vagy fejlesztéseinek kidolgozása és karbantartása, figyelembe véve a piaci trendeket és ügyfél-visszajelzéseket
  • MVP (Minimum Viable Product) megközelítés alkalmazása és szükség esetén kísérleti projektek futtatása
  • részletes termék backlog létrehozása és kezelése
  • követelmények megfogalmazása a fejlesztési és egyéb technológiai csapatok felé
  • piaci trendek, versenytársak elemzése, valamint ügyfél-visszajelzések kiértékelése
  • a haladás és hatás mérési módjainak (KPI-k) meghatározása
  • ügyfélaktiváló kampányok tervezése és megvalósítása

Amit kínálnak:

  • személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • jó hangulatú munkahely
  • munka-magánélet egyensúlya
  • hozzáférés élvonalbeli megoldásokhoz és technológiákhoz
  • versenyképes juttatási csomag
  • hibrid munkarend: heti 3 nap irodai és 2 nap otthoni munkavégzéssel
Jelentkezés

    Back To Top