Megbízónk Közép-Kelet Európa egyik leggyorsabban növekvő kereskedelmi bankcsoportja. Kiemelt, stratégiai feladatra keresik azt a szenior szakembert, aki kulcsszerepet fog játszani a digitális hűségprogram kialakításában és továbbfejlesztésében az alábbi pozícióban:
Senior Product Owner – Loyalty
Amennyiben:
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel üzleti/marketing vagy kapcsolódó területen,
- minimum 10 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel, melyből néhány évet loyalty- vagy jutalmazási programokkal kapcsolatos projektekben szereztél,
- van CRM és loyalty-platform implementációs (pl. Salesforce, Microsoft Dynamics vagy hasonló) tapasztalatod,
- kiemelkedő product owner-i vagy termékmenedzsment ismeretekkel rendelkezel az ügyfélkapcsolat, loyalty és digitális termékmenedzsment terén,
- erős IT/technológiai háttered van, mely képessé tesz egy rendszerbevezetés támogatására,
- van projektmenedzsment tapasztalatod, ismered a projekt metodológiákat,
- alapos ismereteid vannak az Agile alapelvekről és folyamatokról,
- proaktív hozzáállás, menedzsment szemlélet, erős felelősségtudat és csapatközpontú gondolkodás jellemez,
- kiváló elemző és problémamegoldó készségekkel, strukturált gondolkodásmóddal rendelkezel,
- magas szintű Microsoft Office felhasználói ismeretekkel,
- angol nyelvtudásod erős szóban és írásban egyaránt,
akkor várjuk jelentkezésed!
Feladataid lesznek többek között:
- részvétel csoportszintű digitális loyalty-program stratégiájának kidolgozásában, és magyarországi megvalósításában, bevezetésében
- a loyalty-program funkcióinak, felhasználói élményének és működésének feltérképezése és meghatározása
- kapcsolatok kialakítása és fenntartása kulcsfontosságú érintettekkel, beleértve a marketing, IT, ügyfélszolgálat és külső beszállítók képviselőit
- a loyalty-program termékfunkcióinak vagy fejlesztéseinek kidolgozása és karbantartása, figyelembe véve a piaci trendeket és ügyfél-visszajelzéseket
- MVP (Minimum Viable Product) megközelítés alkalmazása és szükség esetén kísérleti projektek futtatása
- részletes termék backlog létrehozása és kezelése
- követelmények megfogalmazása a fejlesztési és egyéb technológiai csapatok felé
- piaci trendek, versenytársak elemzése, valamint ügyfél-visszajelzések kiértékelése
- a haladás és hatás mérési módjainak (KPI-k) meghatározása
- ügyfélaktiváló kampányok tervezése és megvalósítása
Amit kínálnak:
- személyes és szakmai fejlődési lehetőség
- jó hangulatú munkahely
- munka-magánélet egyensúlya
- hozzáférés élvonalbeli megoldásokhoz és technológiákhoz
- versenyképes juttatási csomag
- hibrid munkarend: heti 3 nap irodai és 2 nap otthoni munkavégzéssel