Ügyfelünk hazánk egyik piacvezető kereskedelmi bankja, egy nemzetközi bankcsoport magyarországi leányvállalata, amelynek megbízásából Sharepoint üzemeltető pozícióba keresünk munkatársakat.
Amennyiben:
- rendelkezel felsőfokú végzettséggel (preferáltan műszaki/informatikai vagy gazdasági informatikai területen),
- ismered a Windows server 2016 és 2019 operációs rendszereket ; Sharepoint 2016 és 2019-et; Nintex-t és Mssql 2016, 2019,
- foglalkoztál már WEB alapú alkalmazásokkal és Powershell scriptelés-sel,
- ismered RPA-t, UiPath-t,
- jellemző rád az önállóság, gyakorlati problémamegoldó készség, precizitás,
- jó kommunikációs képességekkel rendelkezel,
- folyamat- és rendszerszemlélettel rendelkezel,
- szemléleted ügyfélközpontú,
- társalgási szintű az angol nyelvtudásod (szóban és írásban),
akkor várjuk jelentkezésed!
Előnyt jelent:
- ITIL
- Banki környezetben szerzett tapasztalat
Főbb feladataid lesznek:
- Sharepoint napi szintű üzemeltetése, frissítése, naprakészen tartása,
- Sharepointhoz kapcsolódó Windows szerver és adatbázis szerver üzemeltetése, karbantartása, frissítése,
- robotizációs folyamatok kialakítása, üzemeltetése,
- automatizációs feladatok támogatása,
- kapcsolattartás társterületekkel,
- hibakeresésben és hibajavításban való aktív részvétel,
- a vállalat belső szabályainak ismerete és betartása, a zökkenőmentes működés biztosítása,
- aktív részvétel az új megoldások és folyamatok bevezetésében,
- csapatmunka elősegítése és támogatása.
Amit kínálnak:
- szakmai fejlődési lehetőség, képzések, tréningek,
- vezetői mentorálás,
- belső karrierutak,
- megbecsülés, stabilitás, hosszú távú munkalehetőség,
- kellemes csapat, jó munkahelyi hangulat,
- 50%-ban home office lehetőség,
- versenyképes fizetés,
- személyre szabható cafetéria, éves teljesítmény alapú jutalom,
- banki dolgozói kedvezmények,
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz,
- laptop.