skip to Main Content

Ügyfelünk hazánk egyik piacvezető kereskedelmi bankja, egy nemzetközi bankcsoport magyarországi leányvállalata, amelynek megbízásából Sharepoint üzemeltető pozícióba keresünk munkatársakat.

Amennyiben:

  • rendelkezel felsőfokú végzettséggel (preferáltan műszaki/informatikai vagy gazdasági informatikai területen),
  • ismered a Windows server 2016 és 2019 operációs rendszereket ; Sharepoint 2016 és 2019-et; Nintex-t és Mssql 2016, 2019,
  • foglalkoztál már WEB alapú alkalmazásokkal és Powershell scriptelés-sel,
  • ismered RPA-t, UiPath-t,
  • jellemző rád az önállóság, gyakorlati problémamegoldó készség, precizitás,
  • jó kommunikációs képességekkel rendelkezel,
  • folyamat- és rendszerszemlélettel rendelkezel,
  • szemléleted ügyfélközpontú,
  • társalgási szintű az angol nyelvtudásod (szóban és írásban),

akkor várjuk jelentkezésed!

Előnyt jelent:

  • ITIL
  • Banki környezetben szerzett tapasztalat

 Főbb feladataid lesznek:

  • Sharepoint napi szintű üzemeltetése, frissítése, naprakészen tartása,
  • Sharepointhoz kapcsolódó Windows szerver és adatbázis szerver üzemeltetése, karbantartása, frissítése,
  • robotizációs folyamatok kialakítása, üzemeltetése,
  • automatizációs feladatok támogatása,
  • kapcsolattartás társterületekkel,
  • hibakeresésben és hibajavításban való aktív részvétel,
  • a vállalat belső szabályainak ismerete és betartása, a zökkenőmentes működés biztosítása,
  • aktív részvétel az új megoldások és folyamatok bevezetésében,
  • csapatmunka elősegítése és támogatása.

Amit kínálnak:

  • szakmai fejlődési lehetőség, képzések, tréningek,
  • vezetői mentorálás,
  • belső karrierutak,
  • megbecsülés, stabilitás, hosszú távú munkalehetőség,
  • kellemes csapat, jó munkahelyi hangulat,
  • 50%-ban home office lehetőség,
  • versenyképes fizetés,
  • személyre szabható cafetéria, éves teljesítmény alapú jutalom,
  • banki dolgozói kedvezmények,
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz,
  • laptop.
Jelentkezés

    Back To Top