Ügyfelünk egy prominens hazai informatikai szolgáltató cég, mely közel négy évtizede van jelen a piacon. Az egész országra kiterjedően nyújt szolgáltatást ügyfeleinek mind a versenyszférában mind az állami szektorban. Elkötelezettek a hosszú távú kapcsolatok fenntartásában, és abban, hogy partnereik problémáira a lehető legjobb megoldást kínálják. Ügyfeleikkel való szoros együttműködés, közös tervezés és együtt gondolkodás számukra a partnerkapcsolat alappillére. A cég az informatikai vállalkozások élvonalába tartozik, a hagyományos hardverértékesítés mellett üzemeltetéssel, infrastrukturális és IT-biztonsági megoldások értékesítésével és implementálásával foglalkozik. Évek óta dinamikusan növekedő vállalat, ezért is keresik új kollégájukat az alábbi munkakörbe:
Szenior ügyfélmenedzser
Segítségeddel a leendő ügyfelek profi, az igényeiknek tökéletesen megfelelő informatikai háttérrel tudnak a leghatékonyabban dolgozni. Hogyan? Ezt kell kideríteni a potenciális ügyfeleknél. Ehhez profi mérnöki támogatást, pre-sales-es segítséget és vezetői támogatást kapsz.
Főbb feladataid lesznek:
- IT eszközök, hardverek értékesítése közép- és nagyvállalatoknak, valamint közintézményeknek;
- IT üzemeltetési szolgáltatás értékesítése kis-, közép- és nagyvállalatoknak, valamint közintézményeknek;
- aktív ügyfélkezelés (személyesen, Teams-en, telefonon);
- minőségi, bizalomra és szakértelemre épülő partnerkapcsolat kialakítása;
- meglévő ügyfélkor kezelése;
- új üzleti lehetőségek feltárása, ügyfelek akvirálása;
- ügyféligények felmérése és generálása;
- ügyfélkapcsolatok ápolása, ügyfélmegtartás;
- szerződéskötés koordinálása, az értékesítési folyamat nyomon követése;
- közbeszerzési folyamatok és azok törvényi hátterének megismerése és elsajátítása (aktív DKÜ folyamatok ismerete előnyt jelent).
Te vagy az ideális jelölt, amennyiben:
- profi kapcsolatteremtő és értékesítő vagy, de hiányzik mögüled egy jól képviselhető vállalat, profi mérnöki háttérrel;
- már van informatikai területen szerzett értékesítői tapasztalatod;
- szeretsz aktívan kapcsolatot tartani az ügyfelekkel, és nem okoz számodra gondot a precíz adminisztráció sem;
- legalább 3-5 év account manager/key account manager pozícióban szerzett tapasztalattal rendelkezel az IT szektorban;
- proaktív, „hunter sales” szemlélettel bírsz;
- aktív, működő kapcsolati rendszered van nagyvállalati/KKV ügyfélkörben és/vagy állami szférában;
- ismered az IT piacot (gyártók, disztribútorok, konkurencia);
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged van;
- pozitív, sikerorientált attitűd, dinamizmus jellemez;
- rendelkezel gépjárművezetői engedéllyel;
- ismered az irodai szoftvereket (Excel, Word, CRM);
- aktív angol nyelvtudásod van (a sales képzések egy része angol nyelven zajlik).
Előnyt jelent:
- meglévő aktív ügyfélkör;
- ha van tapasztalatod államigazgatási, közigazgatási IT termékek és szolgáltatások értékesítésében;
- azonnali kezdés.
Amit kínálnak:
- profi, magas színvonalú mérnöki támogatás, háttér;
- korrekt és támogató menedzsment;
- modern irodai környezet;
- versenyképes alapbér és az iparági átlagot messze meghaladó motivációs rendszer;
- prémium cégautó, mobiltelefon, notebook (a munkavégzéshez szükséges eszközök magán jellegű használata);
- teljes körű műszaki- és back office háttértámogatás (teljesítménytől függően személyi asszisztens biztosítása);
- szakmai fejlődési lehetőség, képzések;
- stabil, megbízható munkáltatói háttér;
- vidám, jókedvű csapat;
- home office lehetőség.