skip to Main Content

Ügyfelünk egy prominens hazai informatikai szolgáltató cég, mely közel négy évtizede van jelen a piacon. Az egész országra kiterjedően nyújt szolgáltatást ügyfeleinek mind a versenyszférában mind az állami szektorban. Elkötelezettek a hosszú távú kapcsolatok fenntartásában, és abban, hogy partnereik problémáira a lehető legjobb megoldást kínálják. Ügyfeleikkel való szoros együttműködés, közös tervezés és együtt gondolkodás számukra a partnerkapcsolat alappillére. A cég az informatikai vállalkozások élvonalába tartozik, a hagyományos hardverértékesítés mellett üzemeltetéssel, infrastrukturális és IT-biztonsági megoldások értékesítésével és implementálásával foglalkozik. Évek óta dinamikusan növekedő vállalat, ezért is keresik új kollégájukat az alábbi munkakörbe:

Szenior ügyfélmenedzser

Segítségeddel a leendő ügyfelek profi, az igényeiknek tökéletesen megfelelő informatikai háttérrel tudnak a leghatékonyabban dolgozni. Hogyan? Ezt kell kideríteni a potenciális ügyfeleknél. Ehhez profi mérnöki támogatást, pre-sales-es segítséget és vezetői támogatást kapsz.

Főbb feladataid lesznek:

  • IT eszközök, hardverek értékesítése közép- és nagyvállalatoknak, valamint közintézményeknek;
  • IT üzemeltetési szolgáltatás értékesítése kis-, közép- és nagyvállalatoknak, valamint közintézményeknek;
  • aktív ügyfélkezelés (személyesen, Teams-en, telefonon);
  • minőségi, bizalomra és szakértelemre épülő partnerkapcsolat kialakítása;
  • meglévő ügyfélkor kezelése;
  • új üzleti lehetőségek feltárása, ügyfelek akvirálása;
  • ügyféligények felmérése és generálása;
  • ügyfélkapcsolatok ápolása, ügyfélmegtartás;
  • szerződéskötés koordinálása, az értékesítési folyamat nyomon követése;
  • közbeszerzési folyamatok és azok törvényi hátterének megismerése és elsajátítása (aktív DKÜ folyamatok ismerete előnyt jelent).

Te vagy az ideális jelölt, amennyiben:

  • profi kapcsolatteremtő és értékesítő vagy, de hiányzik mögüled egy jól képviselhető vállalat, profi mérnöki háttérrel;
  • már van informatikai területen szerzett értékesítői tapasztalatod;
  • szeretsz aktívan kapcsolatot tartani az ügyfelekkel, és nem okoz számodra gondot a precíz adminisztráció sem;
  • legalább 3-5 év account manager/key account manager pozícióban szerzett tapasztalattal rendelkezel az IT szektorban;
  • proaktív, „hunter sales” szemlélettel bírsz;
  • aktív, működő kapcsolati rendszered van nagyvállalati/KKV ügyfélkörben és/vagy állami szférában;
  • ismered az IT piacot (gyártók, disztribútorok, konkurencia);
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged van;
  • pozitív, sikerorientált attitűd, dinamizmus jellemez;
  • rendelkezel gépjárművezetői engedéllyel;
  • ismered az irodai szoftvereket (Excel, Word, CRM);
  • aktív angol nyelvtudásod van (a sales képzések egy része angol nyelven zajlik).

Előnyt jelent:

  • meglévő aktív ügyfélkör;
  • ha van tapasztalatod államigazgatási, közigazgatási IT termékek és szolgáltatások értékesítésében;
  • azonnali kezdés.

Amit kínálnak:

  • profi, magas színvonalú mérnöki támogatás, háttér;
  • korrekt és támogató menedzsment;
  • modern irodai környezet;
  • versenyképes alapbér és az iparági átlagot messze meghaladó motivációs rendszer;
  • prémium cégautó, mobiltelefon, notebook (a munkavégzéshez szükséges eszközök magán jellegű használata);
  • teljes körű műszaki- és back office háttértámogatás (teljesítménytől függően személyi asszisztens biztosítása);
  • szakmai fejlődési lehetőség, képzések;
  • stabil, megbízható munkáltatói háttér;
  • vidám, jókedvű csapat;
  • home office lehetőség.
Jelentkezés

    Back To Top