Skip to content

Anikó cégünknél back office vezető pozíciót tölt be, melynek keretein belül üzleti adminisztrációs feladatokat lát el, kezeli szerződéseinket, adatbázisunkat, honlapunkat, hirdetéseinket és rendszeres riportokat készít. Emellett feladatai során támogatja a tanácsadóinkat is. Anikó jelentős tapasztalattal rendelkezik az értékesítési, pénzügyi háttértámogatás, a személyi asszisztencia, az irodavezetés és irodai adminisztráció területén. Korábbi tapasztalatait az energia szektorban, a logisztika és a nagykereskedelem területén szerezte. Humán Erőforrás menedzseri diplomája van.

5+
ÉV TAPASZTALAT  HR ADMINISZTRÁCIÓS ÉS HR HÁTTÉRFELADATOKBAN: RIPORTOK, BACK OFFICE, ADATBÁZIS LEKÉRDEZÉSEK ÉS FEJLESZTÉSEK, SZERZŐDÉSEK KEZELÉSE
20+
ÉV TAPASZTALAT IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS/HÁTTÉRTÁMOGATÁSI FELADATOKBAN
Back To Top