skip to Main Content

Anikó cégünknél back office vezető pozíciót tölt be, üzleti adminisztrációs feladatokat lát el, melynek keretein belül kezeli szerződéseinket, adatbázisunkat, honlapunkat, hirdetéseinket és rendszeres riportokat készít. Emellett feladataik során támogatja tanácsadóinkat. Jelentős tapasztalattal rendelkezik az értékesítési, pénzügyi háttértámogatás, a személyi asszisztencia, az irodavezetés és irodai adminisztráció területén. Korábbi tapasztalatait az energia szektorban szerezte. Humán Erőforrás menedzseri diplomája van.

HR SZOLGÁLTATÁSOK

15+
ÉV TAPASZTALAT IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS/HÁTTÉRTÁMOGATÁSI FELADATOKBAN
4+
ÉV TAPASZTALAT  HR ADMINISZTRÁCIÓS ÉS HR HÁTTÉRFELADATOKBAN RIPORTOK, BACK OFFICE, ADATBÁZIS LEKÉRDEZÉSEK ÉS FEJLESZTÉSEK, SZERZŐDÉSEK KEZELÉSE
Back To Top