Anikó cégünknél back office vezető pozíciót tölt be, melynek keretein belül üzleti adminisztrációs feladatokat lát el, kezeli szerződéseinket, adatbázisunkat, honlapunkat, hirdetéseinket és rendszeres riportokat készít. Emellett feladatai során támogatja a tanácsadóinkat is. Anikó jelentős tapasztalattal rendelkezik az értékesítési, pénzügyi háttértámogatás, a személyi asszisztencia, az irodavezetés és irodai adminisztráció területén. Korábbi tapasztalatait az energia szektorban, a logisztika és a nagykereskedelem területén szerezte. Humán Erőforrás menedzseri diplomája van.
- 5+
- ÉV TAPASZTALAT HR ADMINISZTRÁCIÓS ÉS HR HÁTTÉRFELADATOKBAN: RIPORTOK, BACK OFFICE, ADATBÁZIS LEKÉRDEZÉSEK ÉS FEJLESZTÉSEK, SZERZŐDÉSEK KEZELÉSE
- 20+
- ÉV TAPASZTALAT IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS/HÁTTÉRTÁMOGATÁSI FELADATOKBAN