Skip to content

Ügyfelünk hazánk egyik piacvezető kereskedelmi bankja, egy nemzetközi bankcsoport magyarországi leányvállalata, amelynek megbízásából megalapozott tudással és tapasztalattal rendelkező szakértőt keresünk a következő pozícióba:

Letétkezelés applikációs menedzser

Amennyiben:

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel informatikai vagy gazdasági területen,
  • adatgyűjtésben, adatok vizsgálatában, jelentések elkészítésében számottevő tapasztalatot szereztél,
  • jól átlátod a letétkezelési és értékpapír termékeket és folyamatokat,
  • legalább 5 éves tapasztalatod van releváns területen, és erős IT tudással rendelkezel,
  • dolgoztál már tesztelési feladatokon, esetleg tesztmenedzseri munkakörben,
  • szívesen látnád el a Trias, illetve Clavis rendszerek felügyeletét,
  • angol nyelvismereted legalább társalgási szintű,
  • képes vagy önálló, strukturált munkavégzésre, és hozzáállásod proaktív, 

akkor várjuk jelentkezésed!

 Feladataid lesznek többek között:

  • a Bank Letétkezelési- és Értékpapír Backoffice által használt rendszereinek (Zeus, Trias, Clavis) felhasználóinak támogatása,
  • eligazítás nyújtása, szükség esetén az alkalmazás bemutatása (demók),
  • a folyamatmenedzserrel együttműködve a szükséges kézikönyvek és eljárásleírások elkészítése,
  • a támogatott területek által használt egyéb rendszerek applikációs menedzseri feladatainak ellátása (pl. KID/Keler),
  • az alkalmazásokat érintő IT incidensek megoldásának követése, támogatása,
  • meglévő alkalmazások karbantartása (monitorozás, fejlesztések, hibajavítások, verzióváltások megszervezése, lebonyolítása),
  • a funkcionális és end-to-end tesztelések követelményeinek, tesztelési tervének, tesztelési javaslatainak kidolgozása, összeállítása és végrehajtása, illetve folyamatos meghibásodás-monitorozás,
  • az éles átvételi tesztek, formális meghibásodás-monitorozás megtervezése és végrehajtása a felhasználókkal való egyeztetés után (az új fejlesztésekre és karbantartásra vonatkozóan),
  • kapcsolattartás az IT és az üzleti terület között, az anyabank és a Bank között,
  • részvétel a Bankban indított projektekben az általa támogatott rendszert érintő folyamatok esetén.

Amit kínálnak:

  • szakmai fejlődési lehetőség, képzések, tréningek,
  • vezetői mentorálás,
  • belső karrierutak,
  • megbecsülés, stabilitás, hosszú távú munkalehetőség,
  • kellemes csapat, jó munkahelyi hangulat,
  • 50%-ban home office lehetőség,
  • versenyképes fizetés,
  • személyre szabható cafetéria, éves teljesítmény alapú jutalom,
  • banki dolgozói kedvezmények,
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz,
  • laptop,
  • „zöld” iroda, felszerelve bicikli tárolókkal és zuhanyzókkal,
  • számos étkezési lehetőség a környéken, valamint étterem és büfé az irodaházban.
Apply

    Back To Top